System do wspomagania księgowości
Szczegóły
Problem
Księgowi tworzą samodzielnie faktury oraz raporty podsumowujące sprzedaż z ostatnich miesięcy. Brakuje narzędzia, które zautomatyzowałoby kroki podejmowane przez pracowników i samodzielnie generowało potrzebne dokumenty co określony przedział czasu.
Wyzwanie
Klient potrzebował rozwiązania dostępnego z poziomu jednego oprogramowania, aby zmniejszyć do minimum stopień skomplikowania procesu. Oznacza to, że produkt musi uwzględniać dodatkowe integracje w celu zastąpienia działań w obrębie dotychczasowego systemu.
Rozwiązanie
Najważniejszą częścią projektu było ułatwienie pracy księgowym w taki sposób, aby nie potrzebowali dodatkowego narzędzia do pracy. Utworzony system miał za zadanie zastąpić te wykorzystywane wcześniej.
Rozwiązanie uwzględnia również zaawansowany, w pełni edytowalny system uprawnień do poszczególnych funkcjonalności, składający się z ról oraz ich grup. Dzięki niemu, możemy ograniczyć widoczność poszczególnych dokumentów w zależności od pełnionej przez pracownika funkcji.
Aby ułatwić weryfikacje pracowników, system został zintegrowany z istniejącym oprogramowaniem firmy, zarządzanym do tej pory przez klienta. Dzięki temu można logować się do rozwiązania tymi samymi danymi, które są używane na co dzień w pracy.
Rezultat
Dzięki nowemu systemowi, pracownicy klienta mogą pracować z większą efektywnością oraz skupić się na bardziej wymagających zadaniach.