Oprogramowanie CAD do automatyzacji sprzedaży okuć szklanych

Szczegóły

Czas trwania:
1 rok
Technologie:
React, JavaScript, Kotlin, Java, Spring
Rodzaj współpracy:
End-to-End Product Development

Problem

Klient zajmuje się wytwarzaniem okuć szklanych. Dla każdego zlecenia trzeba przygotowywać odręcznie projekty co przekłada się na dużą ilość czasu poświęconego przez projektantów. Proces ten jest wykonywany manualnie, co może spowodować pojawienie się błędów. Dodatkowo podczas składania zamówienia, zespół pracowników musi dbać o to, by wszystkie dane zostały prawidłowo wprowadzone do systemu.

W związku z powyższym zlecono funkcjonalności:

  • Rozbudowany kreator okuć szklanych typu CAD
  • System ofert i zamówień zintegrowany z kreatorem
  • Generowanie PDF na podstawie stworzonej oferty / zamówienia
  • Zarządzanie użytkownikami, rolami oraz uprawnieniami
  • Cykliczne importowanie produktów z oprogramowania SubiektGT
  • Moduł subskrypcji pozwalający podwykonawcom na korzystanie z aplikacji
  • Generator danych wektorowych w formacie DXF, na podstawie utworzonego wcześniej projektu w aplikacji
  • Panel administratora

Wyzwanie

Klient jest właścicielem dużej firmy zajmującej się produkcją okuć szklanych. Ze względu na specyfikę projektów, kreator posiadał ogromną ilość wymagań funkcjonalnych. Wyzwaniem było znalezienie takiego rozwiązania, które spełni wszystkie potrzeby klienta, będąc jednocześnie prostym w obsłudze oraz integracji.

Rozwiązanie

W celu rozwiązania problemu został utworzony kreator projektów okuć szklanych. Mogą być one zapisywane w celu ponownego użycia. Gotowy projekt jest automatycznie wysyłany do hurtowni w formacie DXF oraz generowana jest oferta przekazywana bezpośrednio do klienta. Na jej podstawie, po zaakceptowaniu, tworzone jest zamówienie.

Wszystkie dane wykorzystywane w kreatorze, są cyklicznie importowane bezpośrednio z bazy danych klienta oraz oprogramowania SubiektGT: Integracja z produktami insert

Dodatkowo powstał moduł pozwalający na zarządzanie użytkownikami oraz treścią dostępną w systemie, co pozwala na bezpieczne korzystanie z aplikacji przez podwykonawców klienta.

Dostęp do systemu objęty jest modelem subskrypcji z możliwością dodania promocji.

Rezultat

Dzięki nowemu systemowi, czas pracowników został zoptymalizowany oraz klient otrzymuje dodatkowe przychody z tytułu udostępnienia systemu dla jego podwykonawców. Dodatkowo zmniejszyła się liczba błędów w całym procesie.

Projektanci mają możliwość pokazania swoich poprzednich prac potencjalnym klientom.

Całość przekłada się na zwiększenie całkowitych przychodów oraz ograniczenie kosztów.