System social media z możliwością szybkiego wdrożenia
Szczegóły
Problem
Klient posiada system do zarządzania podróżami z perspektywy dostawcy usług turystycznych oraz konsumenta. Istniejące rozwiązanie po mimo tego że umożliwia dokonywania transakcji, nie ma możliwości bardziej złożonej komunikacji wewnętrznej.
Wyzwanie
Klient potrzebował rozwiązania, które pozwoliłoby na komunikacje między użytkownikami. W tym celu zaplanowano takie komponenty jak:
- Czat pomiędzy użytkownikami
- Udostępnienie każdemu użytkownikowi tablicy, na której będzie dzielić się swoimi przeżyciami z podróży
- Forum podróżnicze
Dodatkowo rozwiązanie to musiało być zintegrowane z istniejącym systemem.
Rozwiązanie
W celu rozwiązania problemu, zaprojektowano oraz zaimplementowano komponenty czatu, tablicy oraz forum. Zostały one zintegrowane z istniejącym systemem za pośrednictwem REST API.
Rezultat
Integracja z dodatkowymi komponentami, aplikacja stała się o wiele bardziej funkcjonalna oraz dociera do większej grupy odbiorców. Dodatkowo dzięki lepszej komunikacji, została znacznie ograniczona liczba problemów związanych z nieporozumieniami oraz oszustwami.